loading...

روش های خرید اینترنتی ساک لوازم نوزاد

گزارش های مصرف کننده دیگر این دسته از محصولات را به روز نمی کند و آن را فقط برای اهداف بایگانی حفظ می کند. شروع شدن بیرون بودن با کودک مانند بازیگران در فیلم اکشن-ماجراجویی خودتان است: آیا می توانید س

گزارش های مصرف کننده دیگر این دسته از محصولات را به روز نمی کند و آن را فقط برای اهداف بایگانی حفظ می کند. شروع شدن بیرون بودن با کودک مانند بازیگران در فیلم اکشن-ماجراجویی خودتان است: آیا می توانید ساك لوازم نوزاد كالرلند ساك لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند قبل از شروع گریه ، یک پستانک تمیز با یک دست پیدا کنید؟ آیا می توانید جدول تغییر را در سرویس بهداشتی پمپ بنزین قرار دهید و بدون اجازه دادن کیف یا پوشک بچه یا کف پوش کف کثیف را تنظیم کنید. کیف مناسب می تواند تقریباً در هر شرایطی شما را به یک قهرمان تبدیل کند.

 

 

 

ساك لوازم نوزاد دوقلو

 

 

این باید متناسب با همه چیزهایی باشد که شما باید از یک کودک مراقبت کنید - خواه برای تغییر پوشک اضطراری یا آخر هفته در مادربزرگ. علاوه بر پوشک ، لباس های اضافی کودک ، تنقلات و اسباب بازی های کودک را نیز تقویت می کند. از آنجا که آن را به هر مکانی که می خواهید حمل کنید ، یک چیز بزرگ را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید برخی از وسایل خود را نیز نگه دارید. بسیاری از بخش های ویژگی برای نگهداری iPod ، کیف پول ، تلفن همراه و موارد دیگر. بسیاری از کیف ها ، مانند نسخه Duo Deluxe از Skip Hop ، مناطق خاصی را برای تلفن همراه ، کیف پول و کلیدهای خود تعیین کرده اند - به منظور اطمینان از خشک بودن ساك لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی  ساك لوازم نوزاد چيكو

 و سازماندهی شما کمک می کنند. Emily Canvas از Storksak دارای یک کیسه داخلی جداشده (با یک زیپ) است که می توانید آرایش یا وسایل کوچک دیگر را به آن اختصاص دهید.

 

با استفاده از کیسه ای که در حال حاضر خود دارید می توانید پس انداز کنید. بعضی از والدین می یابند که یک ساز ساختاری شبیه یک کیف لپ تاپ به خوبی کار کند. کیف های طراحی شده برای حمل و نقل پارافرنال های کودک معمولاً دارای جیب های بیشتری هستند - بعضی از آنها حتی تا 14 سال. به علاوه آنها معمولاً با یک پوشک تغییر پوشک قابل شستشو ، جیب های بطری عایق بندی ، محفظه مخصوص دستمال مرطوب بچه و تسمه های شانه خالی شده استاندارد هستند. اگر می خواهید از کیف خود استفاده کنید ، می توانید چیزی مانند ایستگاه تعویض Pronto را از Skip Hop خریداری کنید ، که دارای یک پد تعویض تاشو و یک جیب دستمال مرطوب است.

هنگام انتخاب کیف ، شریک زندگی خود را در نظر داشته باشید. والدین ممکن است یک سبک کوله پشتی را ترجیح دهند تا وزن کیسه را به طور یکنواخت تر توزیع کند ، در حالی که دیگری ممکن است سبک پیام رسان را دوست داشته باشد. وقتی نوبت به الگوهای پارچه ای می رسد ، به مواردی برسید که هیچ یک از شما فکر حمل آن را نداشته باشید. اگر نمی توانید در مورد یک کیف توافق کنید ، یک مورد دیگر را بدست آورید و آنها را انبار کنید تا هر دو آماده شوید تا از درب بیرون بروید.

 

توصیه ها

کیفی را انتخاب کنید که دستان شما را رها کند ، مانند کوله پشتی ، سورتمه کشویی یا سبک رسول با بند مورب.

 

بسیاری از کیف ها می توانند به سبک کوله پشتی تبدیل شوند. برخی دیگر سبکهای "sling" بسیار ساده هستند که برای سفرهای سریع عالی هستند. کیف Messenger Kids McKenzie در واقع یک سبک سورتمه کشی کوچک با جیب دستمال مرطوب پوشک زیر فلپ جلو است. کیسه زنجیر کوچک Minder Minder Sling دارای یک بند بند است که به قسمت جلوی آن برای ذخیره چیزهای اضافی وصل شده است. JJ Cole System Bag 180 یک سبک پیام رسان جادار است که همراه با "غلاف" مخصوص خود برای نگه داشتن پستانک است.

 

کیسه ای که به تنه شما امکان تحمل وزن خود را تحمل می کند ، برای گردن و شانه های شما بهتر است. با این نوع کیف ، دیگر لازم نیست کودک خود را با یک دست و یک کیسه در دست دیگر تعادل برقرار کنید. یک کیف دستی بدون دست و پا زدن همچنین امکان کنار زدن یک کالسکه و خرید را در حالی که با کودک نو پا پرانرژی همراه هستید- که کودک شما در هر زمان و بقیه خواهد بود- آسانتر می کنید.

 

می توانید کیفی را تهیه کنید که به صورت آویز بر روی دسته چرخ دستی خود یا گیره هایی تنظیم شود که با سایر کیسه ها گزینه مشابهی را به شما ارائه می دهد ، اما ما این موضوع را توصیه نمی کنیم زیرا وزن ممکن است باعث شود که پرسه زن به سمت عقب بپیچد.

کیف مناسب با قیمت مناسب

شما می توانید یک کامیون کاملاً شیک و با دوام و عملی را با قیمت 35 تا 40 دلار ، مانند کیف نوآوری کولهفرنیا Rounded Tote Diaper Bag (39.99 دلار) یا کیف Messenger Trend Lab (29.98 دلار) خریداری کنید. یا می توانید صدها نفر را برای یک طراح یا سایر کیف های سطح بالا از Gucci ، Kate Spade یا Juicy Couture خرج کنید. اگر به دنبال چیزی کمتر گلدار یا زنانه هستید ، ساك لوازم نوزاد كالرلند ساك لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند یک ماده زیر کل کامل وجود دارد که هدف آن طراحی کیف های پوشک برای پدران است. Ju-Ju-Be به عنوان مثال کیف پیام رسان Be Hip را به رنگ های تخته سنگ و چوب حمل می کند. Storksak کیف جیمی ساخته شده از گاو گاو و به اندازه کافی بزرگ را برای قرار دادن لپ تاپ در کنار پوشک ها حمل می کند. و اگر کیسه های پیام رسان DadGear را دارید می توانید با شعله های آتش و جمجمه های تزئین شده پیدا کنید. فقط بخاطر داشته باشید که یک سرمایه گذاری بزرگتر از نظر راحتی یا دوام ممکن است بازده بیشتری را به همراه نیاورد. و به یاد داشته باشید که یک کیسه پوشک می تواند خیلی سریع کثیف و فرسوده شود.

 

"ماری کارلوماگنو" ، مادر دو کودک ، سازمان دهنده حرفه ای و نویسنده "اسرار سادگی" می گوید: "سعی کنید اولویت های خود را در نظر بگیرید قبل از بیرون آمدن و خرید یک کیسه 500 دلار." وی گفت: "آزمایش و خطا اغلب مواردی است که در مورد کودکان به وجود می آید. من چندین جیب پوشک مختلف را پشت سر گذاشته ام و نیمی از زمانی که شما نیاز دارید یک پوشک و پاک کردن است. به یک خرده فروشی بروید که بتواند مزایای آن را توضیح دهد گزینه های مختلف کیف پوشک را سرمایه گذاری نکنید ، زیرا ممکن است بخواهید یکی دیگر از آن را بدست آورید. "

 

انواع

کیف های پوشکی انواع مختلفی از جمله کوله پشتی ، پیام رسان و سبک های حمل و نقل وجود دارد - سه مورد محبوب. بیشتر آنها برای تعویض پوشک کودک در حال تعویض پوشک هستند.

 

کوله پشتی

یک کیف پوشک کوله پشتی به نظر می رسد مانند یک کوله پشتی معمولی اما دارای جیب های اضافی برای نگه داشتن دستمال مرطوب و تغییر پدها از جمله موارد دیگر است. به عنوان مثال ، کیسه مسافرتی Baby Depot ، فضای اتاق زیادی را برای شما فراهم می کند تا وسایل خود را ببندید و بار را بر روی شانه های خود به طور مساوی توزیع کنید.

پیام رسان

کیف سبک رسول (که گاهی به آن سبک اسلینگ نیز گفته می شود) یک بند دارد و می توان آن را با یک شانه یا در سراسر سینه حمل کرد. آنها اغلب با توجه به پدر و مادر طراحی می شوند ، اما شما می توانید آنها را تقریباً در هر تنوع مشاهده کنید ، از یونیکس تا گل. کیف جیمی Storksak دارای بند شانه قابل تنظیم است ، برای نگه داشتن لپ تاپ به اندازه کافی بزرگ است و جیب های زیادی از جمله عایق بندی شده برای بطری ها دارد.

 

آهنگ ها

یک سبک دستی شبیه یک کیف دستی بزرگ است. مانند سایر کیف ها ، برخی از آنها دارای جیب های اضافی و فضای تلفن های همراه و ... هستند. برخی از سبک های حمل و نقل ، مانند کیف Ju-Ju-Be BFF ، بندهایی قابل جدا شدن دارند ، بنابراین می توانید آن را به یک کوله پشتی یا کیسه مسنجر تبدیل کنید ، یا به راحتی دستگیره انتخاب را در بالا بگیرید. سایر سبک های حمل و نقل حتی بیشتر شبیه کتاب های جیبی بزرگ هستند ، مانند Cosmo Carryall با کیفیت بالا Petunia Pickle Bottom ، ساخته شده با مخمل ایتالیایی. دستگیره های بزرگی دارد ، دقیقاً مثل یک کیف پول شیک.

 

کیسه های دسته دار Stroller: ایده بد

یکی دیگر از تغییرات ، که گاهی اوقات "کیف پوشک پرسه زن" نیز نامیده می شود ، در واقع یک سبک مخصوص حمل و نقل است اما با تسمه های طولانی تر طراحی شده است تا در قسمت عقب دنده های یک چرخ دستی بپیچد. مدل ها برای تردد دوتایی و همچنین تکی نیز در دسترس هستند. برخی از این کیف های پرسه زن کلیپ هایی دارند. تولید کنندگان در حال اضافه کردن مکانیسم های تسمه راه راه بر روی سبک های دیگر نیز هستند ، از جمله کیسه های سبک هوشی OiOi که در زیر ذکر شده است. شما می توانید کلیپ های جداگانه ای را برای بستن هر کیسه به پرسه زن خود خریداری کنید.

 

گزارش های مصرف کننده توصیه می کند از هر چیزی بر روی صندوق چرخ دستی بگذرید زیرا وزن ممکن است باعث شود که چرخ دستی به سمت عقب بپیچد. انجمن تولید کنندگان محصولات نوجوان موافق است.

 ساك لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی  ساك لوازم نوزاد چيكو

 

لیندا وودی ، مدیر ارتباطات انجمن می گوید ، اگر قصد دارید از یک کیف یا کیف پول بزرگتر استفاده کنید ، باید یک کالسکه را انتخاب کنید که بتواند با خیال راحت آنها را در یک سبد حمل کند ، نه روی جعبه دنده های چرخ دستی شما. "ما توصیه می کنیم والدین کتابهای جیبی ، کیف های پوشک یا کیف های خرید را روی دسته های کالسکه یا کالسکه نپوشند.

شما می خواهید از سبد خرید در زیر کالسکه استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که در پشت کلاهبرداری کم است یا مستقیماً روی چرخ های عقب است. "

 

او می گوید انواع مختلف واگن و کالسکه در بازار وجود دارد که والدین باید به دنبال کالاهایی باشند که متناسب با نیازهای آنها باشد. اما وی اضافه می کند که بسیاری از کالسکه های قابل تبدیل اغلب سبدی را در زیر خود قرار می دهند ساك لوازم نوزاد كالرلند ساك لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند که یک کیف پوشک به راحتی در آن قرار می گیرد. (از کالسکه های قابل تبدیل با صندلی ماشین نوزاد استفاده می شود که می توان پس از بزرگتر شدن کودک ، آنها را برای حمل کودک تغییر داد.)

 

سبک ها و روندهای دیگر

کیف های Hobo از مدل های کیف دستی کیف تقلید می کنند. به عنوان مثال کیف پوشک هوبی OiOi دارای یک محفظه داخلی اصلی و یک بند شانه با یک سگک قابل تنظیم است.

 

کیف های قابل تبدیل ، مانند Ju-Ju-Be BFF ، دارای دسته و بند تسمه قابل حمل و بند کوله پشتی می باشند تا بتوانید از آن در هر حالت که مناسب تر باشد استفاده کنید.

 

اگر می خواهید وسایل کودک خود را مانند کمربند نجاری به دور کمر بپوشید ، می توانید مانند کیسه پوشک Mia Bossi MB601 Tobey Diaper ، یک سبک فانی بسته بگیرید.

 

برخی از کیسه های به سبک زنجیر طراحی شده اند تا برای مسافرت های سریع کوچکتر باشند. مانند یک کیسه مسنجر ، تسمه ای دارد که می تواند از سینه شما عبور کند ، اما به دلیل اینکه کامپکت است می تواند به صورت فوق العاده متناسب باشد.

 

آخرین و کمترین کیف های کوچک هستند که برای قرار دادن در چیز دیگری ساخته شده اند. آنها مانند کیف دستی یا کلاچ کوچکی به نظر می رسند ، مانند کراس تاش کلاچ توسط Petunia Pickle Bottom یا کلاچ Amy Michelle Poppy Chic Diaper.

 

همانطور که اکنون متوجه می شوید ، در حال حاضر انواع مختلفی از کیفهای پوشک در بازار وجود دارد که نسخه خاص خود را "پروژه باند" را تضمین می کند. والدین می توانند مواردی را انتخاب کنند که از نظر ظاهری کاملا حرفه ای باشد ، یک کیف دستی پیام رسان ، یک کوله پشتی با ارزش پیاده روی ، یک سورتمه کوچک ، مانند کیف Mling Minder Sling یا یک کیف پول در حال تغییر ساك لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی  ساك لوازم نوزاد چيكو ، مانند کیف های ذکر شده در بالا. بعضی از کیسه ها فقط چند پوشک را نگه می دارند و برای مسافرتهای سریع ساخته می شوند. دیگران برای استراحت چهار روزه به اندازه کافی بزرگ هستند و زیپ ها می توانند در صورت نیاز به فضای بیشتر ، کیسه را گسترش دهند.

قبل از اینکه در انتخاب ، شکل ، سبک ، پارچه و مد فریب خورده باشید ، به این فکر کنید که کیف را به کجا می آورید و چه چیزی برای شما بهتر خواهد بود. یک سبک فانی بسته چرمی وارداتی ایتالیایی مانند Mia Bossi Tobey ممکن است هنگام پیاده روی به یک کافی شاپ محلی شیک به نظر برسد ، اما شما برای سفر یک روزه چیزی مهم تر می خواهید ، هنگامی که شما نیاز به بسته بندی لباس اضافی برای کودک خود دارید. تلفن همراه و کیف پول و جعبه یا فرمول آب ارزش روز خود را.

 

عملی بسیار مهم است ، اما یک کیف پوشک هنوز هم می تواند یک لوازم جانبی مد باشد. اگر می خواهید آن کیسه پوشیده از ابریشم با گرافیک و رنگ های عالی ، کافی است که فضای داخلی آن نایلون یا میکرو فیبر باشد تا بعد از پوشک مرطوب و شیر ریخته شده بتوانید تمیز کنید. به عنوان مثال کیسه های Ju-Ju-Be قابل شستشوی ماشین هستند ، دارای فضای داخلی ساك لوازم نوزاد كالرلند ساك لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند با رنگی سبک هستند که باعث می شود داخل آن راحت باشد و تمیز کردن آنها آسان است. به علاوه آنها با یک ماده ضد میکروبی درمان می شوند. به نظر شما کیسه ای با طرح استتار ، نشانه های آلما ماده شما یا حتی جمجمه و شعله های آتش است؟ این همه آنجاست همچنین می توانید به راحتی چیزهای مطیع اما مدرن مانند نوارها یا نقاط پولکا را پیدا کنید. باید برای آن دسته از طراحی های قدیمی ، شیرین و بی گناه مانند پروانه ها یا وینی-پوه کمی سخت تر به نظر برسید ، اما آنها نیز یافت می شوند.

 

از بودجه گرفته تا لوکس

قیمت از 15 دلار برای یک پارچه کم مصرف یا مدل وینیل تا 500 دلار و بیشتر برای کیف های طراحی شده مناسب. در اینجا مشخصات بیشتری در مورد آنچه در هر محدوده قیمت پیدا خواهید کرد ، آورده شده است.

 

Lowdown در Low End

با قیمت 35 دلار یا کمتر ، اینها ممکن است از کیفیت و دوام کمتری برخوردار باشند ، و شما را با زیپ زیپ یا کیف دیگری که به سرعت خراب شده است و به تعویض آن می رسد ، رها می کند. اگر انتظار دارید بچه های بیشتری داشته باشید و بخواهید خرید کیف پوشک یک معامله یک شات باشد ، هزینه کمی بیشتر (در قسمت بالایی از محدوده 35 تا 100 دلار) یک کیف خوب و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. در طی چندین سال از خیابان کنجد.

 

میانه

اگر ارزش چیزی است که پس از آن دارید ، مدلهای میان قیمت (در محدوده 35 تا 100 دلار) بهترین ترکیب ساخت صدا و ذخیره سازی سخاوتمندانه را ارائه می دهند. بهترین کیف ها را می توان در داخل و خارج تمیز کرد زیرا اجناس تمایل به تجمع در تمام سطوح دارد. آنها همچنین تعداد زیادی جیب Velcro یا زیپ دار دارند که می تواند به شما در سازماندهی کمک کند.

High-end ، Haute و Hip

بسیاری از نام های برتر در مد ، همانطور که با پوشاک کودک دارند ، وارد تجارت پوشک شده اند. بنابراین اگر می خواهید با خود بیانیه بگیرید ، می توانید. فقط آماده باشید تا هزینه آن را بپردازید. به عنوان مثال ، کیف دستی Addison Op Art توسط Coach ، 500 دلار به شما باز می گرداند. Mia Bossi Maria Chocolate یک کیسه کت با چرم ایتالیایی پریشانی است که 600 دلار قیمت دارد.

 

شما مایل به تهیه یک کیف با کیفیت خوب هستید ، اما اطمینان حاصل کنید که این نوع مورد نظر شماست و تمام ویژگی های آن (مانند پارچه بادوام و بسته شدن و درزهای دوتایی) را که به دنبال آن هستید ، دارد. فکر کنید قابل شستشو ، قابل پاک کردن و ضد آب بودن است. شاید بخواهید از کیسه ای که به تمیز کردن خشک نیاز دارد جلوگیری کنید.

 

امکانات

آیا یک کیف با کولر داخلی بسته نرم ، اتاق 16 پوشک و یک جیب مخصوص یک دستگاه پخش DVD قابل حمل را می خواهید؟ اگر دوقلوهایی دارید یا قصد دارید سفر زیادی با بچه های خود داشته باشید ، ممکن است یک کیسه با فضای زیادی مناسب باشد. اگر ترجیح می دهید نور سفر کنید ، به دنبال کار ساده تری باشید. برخی از کیسه های پوشک دارای ویژگی های بسته بندی شده هستند ، بنابراین ارزش دارد گزینه های خود را در نظر بگیرید.

 

ساخت و ساز

به دنبال تسمه های قابل تنظیم و گسترده ای باشید که به شانه های شما حفر نشوند. سعی کنید یک کیسه خریداری کنید که دارای درزهای تقویت شده و خوب باشد. شما می خواهید که درزها برای استفاده و شستشو نگه داشته شوند ساك لوازم نوزاد كالرلند ساك لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند ، و از بین نبرید. نقاط استرس روی کیف باید با دوخت پرچ یا زیگزاگ تقویت شود. به دنبال سخت افزار با کیفیت خوب باشید: زیپ های پلاستیکی سنگین یا فلزی با بستن محکم. زیپ با دندانهای بزرگ و زبانه های بزرگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با انواع کیف و ساک لوازم نوزاد و همچنین قیمت آنها و همچنین انواع ساک لوازم چیکو و ساک وسایل کالرلند آشنا کنیم کیف های وسایل یکی از مهمترین وسایلی هستند که مادران برای نوزاد خود تهیه میکنند که خوشبختانه امروزه میتوان این وسایل را به صورت اینترنتی نیز خریداری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 1,788
  • بازدید کلی : 4,198